نواب هم نماند
نواب هم در عنفوان جوانی پرکشید خسته بود و به انتها نزدیک شده بود ولی چه زود،غم ازدست دادنت سخت و باورنکردنی بود خوشحالم برات که جات هر جا باشه بهتر از اینجاست خوش قلبی و مهربانی تو رو هیچ وقت فراموش نمیکنم صدات هنوز توی گوشم میپیچه مرد،خیلی حرفها هست که بگم ولی سکوت میکنم به احترامت روحت در آرامش ابدی عموی عزیز 
برچسبها: مورکی جاوید, نصیبی, ممسنی, بهلو
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و ششم دی ۱۴۰۰ساعت 14:20  توسط عمار
|
