قلعه سفید زادگاه من

نواب هم نماند

نواب هم در عنفوان جوانی پرکشید خسته بود و به انتها نزدیک شده بود ولی چه زود،غم ازدست دادنت سخت و باورنکردنی بود خوشحالم برات که جات هر جا باشه بهتر از اینجاست خوش قلبی و مهربانی تو رو هیچ وقت فراموش نمیکنم صدات هنوز توی گوشم میپیچه مرد،خیلی حرف‌ها هست که بگم ولی سکوت می‌کنم به احترامت روحت در آرامش ابدی عموی عزیز آپلود عکس


برچسب‌ها: مورکی جاوید, نصیبی, ممسنی, بهلو
+ نوشته شده در  یکشنبه بیست و ششم دی ۱۴۰۰ساعت 14:20  توسط عمار  |